"ההתנתקות – טעות אסטרטגית"

    איתי גדסי No Comments on "ההתנתקות – טעות אסטרטגית"

    השרה גמליאל סיירה הבוקר במוזיאון גוש קטיף: "ההתנתקות היא מהטעויות האסטרטגיות החמורות שעשתה אי פעם ממשלה בישראל"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל סיירה היום (רביעי) במוזיאון גוש קטיף בירושלים, במסגרת עשור להקמתו. השרה, שהייתה ממובילות המחאה בליכוד כנגד ההתנתקות, התרשמה עמוקות מהסיור במוזיאון ואמרה: "מעבר לטרגדיה האנושית, ההתנתקות היא מהטעויות האסטרטגיות החמורות שעשתה אי פעם ממשלה בישראל. כממשלה לאומית, עלינו להבטיח שלא תהיה התנתקות נוספת". השרה חזרה על קריאתה מאתמול, ואמרה: "שלוש עשרה שנה אחרי טרגדיית הגירוש, יש לאפשר למגורשי צפון השומרון לשוב לבתיהם ולבטל את חוק ההתנתקות מצפון השומרון".

    בביקורה, הבטיחה השרה למנהל המוזיאון כי במסגרת הסיורים המסובסדים שמשרדה מקיים לאזרחים ותיקים, יסובסדו גם סיורים למוזיאון גוש קטיף. "חשוב שכל אזרח ואזרחית בישראל ילמדו על המפעל הגדול שהיה ואיננו בשל טעות היסטורית של ממשלה בישראל. על כן, אפעל לסבסוד סיורי אזרחים ותיקים למוזיאון".

    יצוין, כי עם כניסתה לתפקיד, הרחיבה השרה לשוויון חברתי את מיזם שלישי בשלייקס לשלישי בשלייקס פלוס. במסגרת זו, נוספה שורה ארוכה של פעילויות והטבות ייעודיות לאזרחים ותיקים, לא רק בימי שלישי ולא רק בבתי הקולנוע. כחלק מכך, מתקיימים מידי שבוע בכל רחבי הארץ סיורים מסובסדים לאזרחים ותיקים, אותם מפעילים בשותפות המשרד לשוויון חברתי ורשות הטבע והגנים.



    0 תגובות